سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 29645
کل یادداشتها ها : 49
خبر مایه


چهار استراتژی اصول بازاریابی :

 

چهار نکته کلیدی برای رسیدن به موفقیت در فروش بازاریابی:

1-      تخصص: شاید باید تخصص لازم درباره قشر خاصی از مشتریان و بازار خود را کسبکنید این آموزش برای شما و کسانی که با شما کار می کنند باید کاملاً واضح به عنوان حیطه تخصصشما شناخته شود

2-    تمایز: عنوان کتاب متمایز باش یا  کاملاً صحیح است یعنی در بازارکسب و کاریا باید متمایز باشید یا از بین خواهید رفت برای موفقیتدر کسب و کارشما باید مزایای رقابتی و برتری نسبی نسبت به رقبا داشته باشید تا نسبت به آنها متمایز و بهتر به نظر برسید مزایای رقابتی چیزی نیست جز اینکه آن چیز می باشد که مشتری می خواهد نیاز دارد و ارزش پرداخت پول را دارد و در واقع مشتری دوست دارد بابت مزایای رقابتی شما پول پرداخت کند. غالباً این قضیه به عنوان ارزش ارائه نامیده می شود و باعث می شود شما به عنوان تنها تامین کننده برای مشتری باشید که بخواهد از شما خدمات بگیرید. در نهایت در تمایز شما نیاز به جایگاه فروش یکتا خواهید داشت که به معنی این است که باید چیزی را به مشتری عرضه کنید که هیچ کس دیگر در هیچ جای دنیا این محصول یا خدمات شما را به مشتری ارائه نکند. همانطور که جک ولچ از جنرال الکتریک می گوید اگر مزایای رقابتی نداشته باشید کامل نخواهید شد توانایی شما برای به وجود آوردن مزایای رقابتی و جایگاه فروش یکتا مهمترین کلید برای موفقیتدر کسب و کاراست.

3-    بخش بندی: این عنوان به معنی فرایند تشخیص مشتریان ایدهال شناخته می شود مشتریانی که در حیطه تخصص شما محصول یا خدمات شما را تحسین می کنند و حتی می توان  قسمت بخش بندی روشی است که در آن محصول یا خدمات شما نسبت به رقبا ارجحیت دارد.

4-    تمرکز: شما نیازمند این هستید که باید بر روی فروش، بازاریابی و کسب وکارخود تمرکز کنید و دقیقاً با مشتریانی که می خواهند و می توانند محصول یا خدمات شما را خریداری کنند در ارتباط باشید و فرایند فروش را با آنها کامل کنید.

 

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ